بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار آی تی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
itnewstechnology
19:54
جمعه 28 ارديبهشت 1397

برشی از زندگی خوابگاهی دانشجویان علوم‌ پزشکی تهران

 

اینجا خبری از بوی قرمه‌سبزی خانگی و توپ‌وتشرهای تلخ و شیرین پدر و قربان‌صدقه‌های مادر نیست. اینجا خبری از دیدن تماشای برنامه مورد علاقه شبانه از تلویزیون نیست. اینجا ساعت ورودوخروج مشخص است. امکانات هر اتاق یک موکت و چند تخت و گاها یک میز تحریر و وسایلی شخصی است. غذا هم که از آشپزخانه دانشگاه می‌آورند و اگر دیر برسی و سرد شود، باید خودت روی اجاق آن را گرم کنی. اما با تمام ضعفها و کمبود امکانات، حسن‌هایی هم دارد؛ آن هم آموزش زندگی گروهی در کنار یکدیگر، دور هم نشستن‌های شبانه و برپایی جشن‌های دوستانه، درس‌خواندن مداوم و رفع اشکال با کمک یکدیگر. اینجا خوابگاه پسرانه دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

تعداد بازدید از این مطلب: 77
itnewstechnology
19:34
دو شنبه 27 فروردين 1397

بهروز کمالوندی

 

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت:درباره مذاکرات هسته ای باید کتاب ها نوشته شود. بسیاری از موارد را نمی شود گفت. صالحی حرف هایی دارد که شاید در محیط های بسته تر بتواند مطرح کند.
به گزارش خبرنگار مهر، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی، صبح امروز (دوشنبه) در آیین رونمایی از کتاب «گذری در تاریخ» نوشته علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اظهار داشت: کتاب خاطرات آقای صالحی روان و خواندنی است. این کتاب، واقعیتی در تاریخ ماست و بسیار خوب بیان شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 81
itnewstechnology
19:32
دو شنبه 27 فروردين 1397

افتتاح پروژه‌های اقتصادی و عمرانی در کرج با حضور علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون رئیس‌جمهور

 

اهواز - رئیس دانشکده فنی و حرفه ای خوزستان گفت: دانشجویان خوزستان باید بتوانند نیاز صنعت را پاسخ دهند و در مقابل این همه صنایع و بازار کار حرفی برای گفتن داشته باشند.
به گزارش خبرنگار مهر، سید بهزاد علوی پیش از ظهر امروز در نشست خبری در حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور اظهار کرد: این حضور فرصت مغتنمی برای توسعه کمی و کیفی آموزش های فنی و حرفه ای در استان است.

تعداد بازدید از این مطلب: 83
itnewstechnology
23:58
جمعه 14 بهمن 1395

هنگام خرید گوشی همیشه باید اول نیازهای اصلی خود را مشخص کرد، سپس چندین گزینه متفاوت را مد نظر قرار داد و درنهایت با کمی تحقیق و پرس‌وجو (ترجیحا از طریق اینترنت و منابع موثق، نه فروشندگان) مناسب‌ترین محصول نهایی را انتخاب کرد.

گوشی‌هایی که با قیمت زیر ۵۰۰ هزار تومان در بازار هستند اغلب مشخصات سخت افزاری مشابه و یکسانی نسبت به یکدیگر دارند. همین موضوع باعث می‌شود انتخاب یک گوشی هوشمند با بودجه حداکثر نیم میلیون تومان کمی سخت شود. 

در این مطلب #مشاور خرید گوشی هوشمند جی‌اس‌ام ۶ گوشی هوشمند به شما معرفی می‌کنیم که مناسب‌ترین گزینه‌های ممکن در بازار با بودجه حداکثر ۵۰۰ هزارتومان است. هر کدام از ۶ گوشی ذکر  شده در این مطلب با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهند و مشخصات سخت‌افزاری نسبتا قوی‌شان نسبت به هم‌رده‌های خود از قیمت مناسبی هم برخوردارند و البته کیفیت ساخت و دوام در حین انتخاب آنان دخیل بوده. با مجموعه مطالب مشاور خرید جی‌اس‌ام همراه ما باشید که با هدف تصمیم‌گیری هرچه راحت‌تر و سریع‌تر شما مخاطبان عزیز برای خرید گوشی مناسب و مطابق میلتان تهیه می‌شود.

 
#مشاورخرید
Huawei - Y6 Proیقی چندین برابر می‌کند. 
تعداد بازدید از این مطلب: 87
itnewstechnology
23:56
پنج شنبه 14 بهمن 1395

رقابت بر سر تعیین اینکه کدام یک از دو جنگنده F35 یا A-10 برای نبردهای نزدیک هوایی مناسب تر است، در سال 2018 انجام خواهد شد. جنگنده A-10 در این نبرد به مصاف رقیب تازه وارد خود یعنی F35 خواهد رفت. در ادامه با تک شات همراه باشید.


منابع خبری به نقل از وزارت دفاع آمریکا گفته اند این رقابت که بخشی از برنامه توسعه و طراحی F35 به شمار می رود در سال 2018 انجام می شود و دفتر ارزیابی های عملیاتی وزارت دفاع آمریکا، مسئولیت طراحی مراحل آن را برعهده دارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 84

صفحه قبل 1 صفحه بعد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود